Sunday, November 22, 2009

2nd holiday...O~la...

morning again ntk pagi tadi...sekarang dah pukul 5.41...xley bla betul untuk hari ni...pagi tadi standard je aku bangun pukul 6.30..Then, finishkan ape2 yang patut and my chores-home-life pun start la....start dengan pergi kedai mamak beli some cereal,qamhun la dalam b.anyer untuk makan pagi tu...ibu ngan abah mane ade,due2 pergi kedai kerja..adik aku pun ikut sekali..well,demi mencari sesuap rezeki. aku tinggal la kat rumah ngan adik2 yang lain.. ntah nape pagi tu aku rase malas..so,just beli cereal jela..susu dah ade kat rumah..
apelagi,pagi2 bangun punye selekeh terus amek duit bagi zahin yang tengah syok main game yang ntahapeapentah kat dalam komputer tu.. then amek sweater kat celah2 kain dalam almari baju,put my selendang on , and trus naik basikal g kdai runcit mamak kat pekan 2...niat di hati memang nak beli cookie crips...ala~ sedapnye..skali ah sampai kat kedai,maunye nangiis...coz TAKDE...!!!!!!!!!
waaaaa....susah2 naik basikal xde kat situ pulak..kacau betul...
ingat lagi sembang ngan pakcik mamak tu..siap wat muke tarik lagi aku ni,,
mle2 dye yang tgur dulu.."ya cik,mau cari ape?"
aku terus wat senyum semanis gula mentari,,"cari ni pakcik..yang besar takde ke..?"..sambil pegang kotak cookie crips kecil.
"oh,itu takde la cik..ini koko krunch duo mau..????"
aku buat muke toye..
aahaks??koko krunch??taknak aku..dah maleh makan koko krunch kat ostel...thanks jela pakcik..i go dulu..
pastu aku teruskan la journey ak 2 the west mencari cookie crips yang diidamkan..alhamdulillah,xjumpe..hcideahaha..... takpe la badan,dah nasib...aku just decide beli milo versi cereal je....ok la... balik2 rumah,rupe2nye ibu dah beli kan satu kotak besar cookie crips untuk ak..!!!!
wwwaaaaa,,,thanx mum,love u a lot.sangat.!!



sedapnye..!!!!!!!

No comments: