Saturday, November 21, 2009

once again....bla2

dey blog...
kali ni ble ar aku tulis banyak2 kan..
hehehe...nie yang best melampau ni..
cuti sekolah 2009 da mule...
at last,



kelmarin, aku still kat skola lagi la..
pengalaman balik lambat untuk taun ney,bg aku memang fun abes la..
nak tau kenape?
first,kitorang mule2 memang ar cam bengang a.k.a agak xpuas ati sebab kene balik lambat..
but who knows,
there's something that He sorok behind it
mmang ade hikmah di sebaliknye kan..
ngan balik lambat ni aku dapat ar wat troughout abes la kat sume barang2 ak
n settelkan something untuk tahun depan..
tu just memadai..
plus,taun ni dapat cop katil untuk tahun depan..
waaaa...first time tu...
bangge2x hik3...
and aku...
dapat rase ukhuwah yang lebih between kitorang,,means batch aku la
yela mane taknye..kne kemas barang same2..
then, time kat skolah pulak yang boring abes tu ktorang sembang same2..
da takde kerje kan..
hi3
n aku dapat kain sekolah free untuk taun depan..
yea!! tak yah beli dah..hik3


No comments: