Monday, January 14, 2013

Noktah

Takut, dan terkedu.

Entah kenapa. Tak boleh nak menangis. Tapi aku tahu aku akan. Tinggal nak tunggu ia jatuh berderai je.

Aku ingat aku kuat, rupa-rupanya aku tak. 

Dan,
Merasakan,

Sangat-sangat merasakan yang..

..Allah bagi penyelesaian terbaik kepada harapan aku selama ini. Di dalamnya dia selitkan teguran. Dan aku speechless. Really really speechless dengan teguran Dia. Tepat dan tajam. Tak lebih dan tak kurang. Sehinggakan sampai sekarang masih terkedu.


Moga Dia gantikan aku dengan orang yang lebih baik dan lebih layak. Maafkan aku. Aku sedih dan trauma.


Hasbunallah ni'mal wakil, ni'mal maula wa ni'mannasir.

6 comments:

shakirah said...

Indeed , Allah knows best. hope ur okay ^_^

harumaki said...

yup. maseh shak.

Penulis said...

Bella, ingat ni : Allah tidak membebani seseorang melainkan sesuai dengan kesanggupannya.

In shaa Allah Allah nak ganti dengan sesuatu yang LEBIH baik tu. Allah Maha Mengetahui.

hajarhadis said...

i am ready to be ur skeleton , don't be sad. ngeeeeee :)

harumaki said...

woot woot ja. sweet gilaaa XD

D r . A I D A said...

aq tahu ni post lame tp baru je bace..
sorry for not being a concern friend which i should be. hope everything is okay :)