Friday, January 18, 2013

Post spesel?

Assalamualaikum :)

Teheee. Post ni nak ditujukan buat orang tu yang terasa. Kalau tak terasa tak payah nak ngengada teruskan. 

Satu sekuel kepada post yang satu lagi.

Jawapan.

terjumpa dalam koleksi. rasa comel maka letak di sini saje saje.



Hai si pembaca hati (?) tulisan yang super duper terbaik punya.
Saat  disebut perihal nama tu, siyes aku terkesima.
Kau boleh tahu dengan sekali glance je? 
Hebat sangat budak ni.
Dan aku terharu. 

Walaupun dalam hati dupdap dupdap bila ditanyakan soalan itu.

Tapi terima kasih kerana bertanya.
Dan terima kasih kerana memujuk.
Dan terima kasih kerana menyokong.
Walau aku tahu keputusan aku ni agak tak berapa nak murni untuk korang.
Wuuuuuu.

Aku rasa lega sangat. 
Sebab aku takut dimarah.
Atau dibebel
Disebabkan kesilapan sendiri.

Takut,
Tapi sebaliknya, kau memujuk.
Dan mendengar.
Dengan senyuman.

Tapi memang betul pun,
Semua benda Allah dah rancang.
Jawapan Dia memang paling best.
Akhirnya aku rasa lega dengan perihal itu.
Sebab aku belajar banyak darinya.

Mahal sungguh nilai sebuah hikmah.
Kan?



Selamat bercuti kawan tuan domo. 
Aku pandang langit tadi, lihat awan berkepul kepul banyak.
Suddenly teringat kat kau dengan si cik hati rapuh.
Bosannya. Huh. Takde orang lain ke =.=?


p/s:Aku akan cuba tunaikan janji hari tu. Stay tuned with mumblyme tau! Hehe


No comments: