Sunday, March 20, 2011

mawar berduri

p/s: dicuri dari blog kak itqan syabiq~
hehe..sebab SUKA sangat^^
muhasabah2...






Salahkah berCINTA??

Aku pernah mengidamkan kebahagiaan CINTA spt insan lain,
Aku jua pernah mengimpikan sayang dr insan lain,
Aku jua pernah mengimpikan sayang dr orang yg betul2 istimewa,
Aku tak nafikan pernah meminati seseorang tanpa siapa pun tahu.

Tapi apakah daya...
Aku terpaksa pendamkan CINTA manusia itu krn JANJI ALLAH.

Aku amat yakin JANJI ALLAH tak pernah tipu...

" Lelaki yg baik utk Perempuan yg baik..."

Aku mohon aku salah satu darinya,
Walaupun sedih & perit tidak pernah dimiliki,
Sekurang-kurangnya MATI SYAHID jadi pilihanku...

Wahai MUJAHIDAH yg Solehah,
Yakin & carilah CINTA ALLAH sepenuhnya...~

Allahu Ta'ala A'alam...


"Kejarlah Cinta Allah krn pastinya kita akan dpt cinta orang yg mencintaiNYA...~"

No comments: